10 żetonów uszkodzonego muru
12 kart
2 dodatkowe akcje
2 nowe klany / nowa mechanika
2 nowe tory
2 nowe tory jazdy
2 nowych magów
2 nowych nemezis
3 niezależne sprawy
3 nowe Abominacje
4 nowych władców
4 różne frakcje, 4 różne strategie
4 unikalne frakcje łączące najlepsze zdolności z armii NEUROSHIMA
4 unikalne frakcje rywalizują o wydobycie kryształó
5 scenariuszy
5 scenariuszy połączonych w jedną kampanię
50 nowych kart
51. Stan to gra karciana osadzona w uniwersum Neuroshimy, bestsellerowej gry fabularnej wydawnictwa Portal
6 nowych kart stylu jazdy
8 kategorii kart
9 różnych zakończeń
Amazonki kładą bardzo silny nacisk na karty zapewniające "bonus za zbudowanie"
Asymetryczna rozgrywka
Autor Rob Daviau
Autorzy Rob Daviau oraz Eric Lang
Aztekowie wprowadzają nowe zasady oraz nowy surowiec
Bardzo ciekawa pozycja dla fanów mechaniki kontroli teretorium (area control)
Bohaterowie, którzy dołączą do twojej walki o przetrwanie to: Glynda Battlestout, Julian, Sylvia Samedi, Tucker oraz Arnaud
Bolidy to wyścigi o wielkie stawki ±#8211; przyjdzie ci obstawiać miliony na pojazdy, tak swoje, jak i przeciwników.
Buduj swoje okręty, dokonuj przełomów naukowych, odkrywaj galaktykę w poszukiwaniu wszystkiego ±#8211; albo każdego ±#8211; co jesteś w stanie wykorzystać.
Cel jest prosty ale osiągnięcie go, już nie
Ci wojowniczy szamani z łatwością najadą każdą krainę, a wraz z każda kolejną Epoką otrzymają nowe umiejętności od bogów
Ciekawa mechanika
Ciężki EURO z doskonałą mechaniką zagrywania kart
Coś więcej niż gra i co coś więcej niż bajeczka ... to jest GRAJECZKA
Czas rozgrywki ~120-180min
Czas rozgrywki ~20 minut
Czas rozgrywki ~20min
Czas rozgrywki ~30-60min
Czas rozgrywki ~30min
Czas rozgrywki ~40-50min
Czas rozgrywki ~45
Czas rozgrywki ~45-60min
Czas rozgrywki ~45-90min
Czas rozgrywki ~45min
Czas rozgrywki ~60
Czas rozgrywki ~60-120min
Czas rozgrywki ~60-180min
Czas rozgrywki ~60-240min
Czas rozgrywki ~60-90min
Czas rozgrywki ~60min
Czas rozgrywki ~90
Czas rozgrywki ~90-120min
Czas rozgrywki ~90min
Czas rozgrywki 1,5-2h
Czas rozgrywki 150min
Czas rozgrywki 3-6h
Czas rozgrywki 40-90min
Czas rozgrywki 45-75min
Czas rozgrywki 60-120 minut
Czas rozgrywki 60-360min
Czas rozgrywki 60-80min
Czas rozgrywki: 90-120 minut
Członkowie gangu mają możliwość wystrzeliwania dystansowych sieci
Czy uda się ustalić, kto jest zdrajcą?
Czy uderzysz, aby zdobyć krew? Będziesz sabotował wysiłki innych? A może wycofasz się do bezpiecznego schronienia Snu Tropiciela, by zabezpieczyć zdobyte Tętnienie Krwi i wzmocnić się przed następną walką?
Dancer to armia niezwykła ±#8211; armia z trzema sztabami, armia bez jednostek, armia z samymi żetonami akcji (Bitwy, Ruch, Odepchnięcie itp). Armia pokazująca możliwości NS HEX, odmieniająca rozgrywkę i sprawiająca kupę zabawy.
Dancer to drugi z serii army packów do Neuroshimy Hex
Death Breath to przerażający wirus rozprzestrzeniający się od kilku miesięcy wokół wschodnich enklaw Molocha, w okolicach dawnego Detroit, zmieniający ludzi, mutanty i molochowe cyborgi w bezmózgie, krwiożercze bestie
Decrypto jest murowanym kandydatem do tytułu gry imprezowej 2018 roku!
Dedukcyjna gra kooperacyjna
Detektyw: Zbrodnie LA wprowadza kilka nowych mechanik, na przykład, będziesz mieć możliwość przypisania obserwacji podejrzanemu lub interesującemu miejscu, aby uzyskać dogłębną wizję sytuacji, którą próbujesz zrozumieć
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry DECRYPTO
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry MONOLITH ARENA
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry ZOMBICIDE Czarna Plaga lub Zielona Horda
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry:
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: ±#8203;Osadnicy: Królestwa Północy
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: ±#8203;Osadnicy: Narodziny Imperium
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Tajemnicze Domostwo
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: The Others (edycja polska)
Dodatek dla Graczy
Dodatek oferuje 6 frakcję, którą będziecie mogli zagrać podczas partii w Osadników!
Dodatek oferuje nową frakcję, którą będziecie mogli zagrać podczas partii w Osadników!
Dodatek skierowany raczej dla doświadczonych graczy, którzy chcą poeksperymentować z nowym układem początkowym oraz dostępnymi technologiami
Dodatek wprowadza mechanikę duchów YOKAI
Dodatek wprowadza regułę setów - dzięki której gracze podczas budowania lokacji nie tylko będą skupiali się na ich zdolnościach ale i kolorach
Dodatkowa frakcja
Dodatkowa kampania (5scenariuszy) oraz 2 oddzielne scenariusze
Dodatkowe jednostki wzbogacające grę
Dodatkowe karty akcje
dodatkowe klejnoty/artefakty/zaklęcia
Dodatkowe komponenty
Dodatkowe moduły wzbogacające rozgrywkę
Dodatkowe scenariusze
dodatkowe wyspy
Doskonała oprawa graficzna
Doskonała pozycja by rozbudzić dziecięcą wyobraźnię
Doskonałe rozszerzenie bardzo wymagającej gry euro, które wprowadza do rozgrywki wiele ciekawych modułów
Druga część doskonałej gry z serii Zachodnie Królestwo
Druga podstawka do kooperacyjnego megahitu
Druga wersja podstawki
Drugi dodatek do surwiwalowego klasyka, gry Robinson Crusoe: Przygody na bezludnej wyspie. Rozszerzenie zawiera zarówno unikatowy tryb gry, jak i komponenty, które wzbogacą twoje rozgrywki w grę podstawową.
Drugi dodatek poświęcony Bohaterom Graczy
Drużynowa rozgrywka dla fanów DIXIT
Duzo kompenentów
Duża regrywalność
dużo interakcji
Dwustronny żeton sztabu
Dynamiczna rozgrywka na pograniczu szaleństwa
Dzięki dodatkowi pojawiają się nowe frakcje IRON GANG, URANOPOLIS oraz SHARRASH
Dzięki niej gracze mogą przekroczyć granicę pomiędzy imperiami,porwać jedną z wysuniętych kart przeciwnika i przeciągnąć na swojąstronę!
Dzięki temu dodatkowi nie tylko będziesz w stanie wybrać swoich bohaterów spośród większej grupy, ale także będziesz w stanie zagrać z dwoma Ocalałymi więcej, na przykład w 8 osób naraz!
Edycja GRA ROKU zawiera dodatkowy 7. scenariusz - KING KONG
Edycja Ultimate nie tylko łączy w sobie elementy RPG i budowania talii, z mechanikami tradycyjnych gier planszowych
Efekt Burzy piaskowej chroniący kluczowe pole
Efektowne klenoty
Fascynująca przygoda w post-apokaliptycznej rzeczywistości
Futurystyczna gra logiczna
Głebia rozgrywki
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika.
Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów.
Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów.
Główną zaletą jest duża liczba jednostek o ogromnej sile ataku, a także ich duża wytrzymałość, dzięki czemu po Bitwie zostaje ich na planszy więcej, niż jednostek wroga.
Głównymi zaletami armii są: mobilność Sztabu, możliwość wysadzania nawet najszybszych jednostek przeciwnika oraz całkowitego paraliżowania wolniejszych, a także omijania linii obronnych przeciwnika dzięki moździerzom
Gniew zawiera nowy zestaw Potworów, w tym Manipulatora, 6 Abominacji i przerażającego Awatara Grzechu!
Gra kafelkowa połączona mechaniką Area Control
Gra karciana w której każdy z Tropicieli w tajemniocy przed innymi wybiera swoją strategię na daną walkę
Gra karciana, która pozwala graczom wcielić się w role przywódców czterech wspaniałych cywilizacji.
Gra LEGENDA
Gra oparta o mechanikę worker placement
Gra planszowa o polityce
Gra planszowa w universum NEUROSHIMA
Gra się świetnie skaluje
Gra strategiczna w klimatach celtyckich
Gra z serii ESCAPE ROOM
Gracz decyduje w jaki sposób wykorzystać ich moc
Gracze podejmują znaczące decyzje poprzez zarządzanie swoją talią
Gracze wcielają się w role przywódców jednej z czterech frakcji (Mutanci, Kupcy, Nowojorczycy lub Appalachianie) i próbują rozwinąć swoją potęgę
Gracze wspólnie realizują misje, lecz nie wszystkim zależy na sukcesie
Grafiki Kwanchai Moriya
Graj w zupełnie nowym Trybie Grozy, który odmienia oblicze Robinsona Crusoe.
Grupa śledczych trafia do nawiedzonego domu, by rozwikłać jego zagadkę. Mają dokładnie siedem nocy na odkrycie przesłania nieszczęsnego mieszkańca posiadłości.
Hero-box 1 zawiera pięciu nowych bohaterów do gry Zombicide, a także dwie nowe plastikowe podstawki, nowe znaczniki i karty.
Hexogłówki Iron Gang to najnowszy dodatek dla lini produktów NEUROSHIMA
Hexogłówki to też okazja aby powiększyć zdolności bojowe IRON GANGu - dodatkowy żeton
Idealna do podróży
Idealna pozycja dla fanów liczenia i budowania "silniczków"
Ilość graczy 1-4
Ilość graczy 1-5
Ilość graczy 1-6
Ilość graczy 2-12
Ilość graczy 2-4
Ilość graczy 2-5
Ilość graczy 2-6
Ilość graczy 2-7
Ilość graczy 2-8
Ilość graczy 3-5
Ilość graczy 3-8
Ilość graczy 5-10
Ilustracje do gry stworzył John Howe, znany wszystkim miłośnikom Tolkiena
ilustracje haseł
Innowacyjna mechanika
Interakcja
Intuicyjne zasady
IRON GANG to łowcy, którzy sztukę polowania z żelaznego rumaka doprowadzili do perfekcji.
Jeden z graczy wciela się w postać ducha. Jego zadaniem jest sprawić, by pozostali gracze odgadli przedmioty, miejsca i osoby powiązane ze zbrodnią sprzed lat. Posłużą im do tego przepiękna talia kart, siła skojarzeń i potęga wyobraźni!
Jest to dodatek do gry Detektyw: Kryminalna Gra Planszowa. Wersja podstawowa jest wymagana do rozgrywki.
Jeśli chcesz wygrać w tej grze pełnej strachu i podstępu, potrzebna ci będzie przemyślana strategia, bezwględność w spiskowaniu i nerwy ze stali!
JOROGUMO , OGNISTY SMOK, ONI PLAG oraz JINMENJU wzbogacą każdą rozgrywkę
Kanagawa zachwyca urzekającym klimatem XIX-wiecznej Japonii
Karty sługusów
Każdy z bogów wpływa w zupełnie inny sposób na Prowincję, w której się znajduje, zmieniając podstawowe zasady gry
Każdy z graczy kontroluje od jednego do sześciu Ocalałych w atakowanym przez Zombie świecie fantasy. Cel jest prosty ±#8211; wypełnienie celów Misji, przeżycie i zabicie tylu Zombie, ilu tylko zdołacie!
Klan Barana może również zastąpić jeden z podstawowych Klanów, gdy grasz w mniej niż pięć osób
Klan, który wykorzysta drzemiącą mistyczną moc z całą pewnością zasłuży sobie na miejsce przy boku Odyna
Klimat Ameryki lat 70
Klimat opowiadań Lovecrafta
Klimat Race for the Galaxy
Klimat wiktoriański
Klimatyczna
Klimatyczne ilustracje
Komercyjna strona mody
Komponenty dla 5 gracza
komponenty dla 6 gracza
Kooperacyjna gra karciana
Kooperacyjna gra karciana oparta o mechanikę budowania talii, w której karty na żadnym etapie nie są tasowane, a zmienna kolejność tur graczy symuluje chaos bitwy
Kooperacyjna pogoń za handlarzem narkotyków
Kościana wersja słynnej serii RACE FOR THE GALAXY
Królowa asymetrycznych gier
Krótszy czas rozgrywki
Książka naszpikowana sztuczkami i efektownymi pomysłami
Książka pełna anegdot z sesji, przydatnych trików i propozycji rozwiązań
Książka, która kreuje nowe podejście do prowadzenia gier z gatunku horror
Książka, która zdradza sekretne techniki straszenia
Kultowa gra towarzyska w wersji karcianej!
Legendarny przewodnik po meandrach grozy w grach fabularnych
Liczba graczy 1-12
liczba graczy 1-4
liczba graczy 1-5
Liczba graczy 1-6
Liczba graczy 1-8
Liczba graczy 2
Liczba graczy 2-4
Liczba graczy 2-5
Liczba graczy 2-6
liczba graczy 2-8
Liczba graczy 3-5
liczba graczy 3-6
Liczba graczy 3-8
Liczba stron: 127
Liczba stron: 128
Liczba stron: 416
Liczba stron: 98
Limitowana edycja
Limitowany nakład
Masa komponentów
Masywne figurki, unikalny system prowadzenia bitew (minimum losowości, opierają się na przydzielaniu figurek do jednej z trzech stref pola bitwy i zagrywaniu kart), cztery diametralnie różne frakcje do wyboru i dynamiczna, nowoczesna mechanika, to cechy,
Mechanika engine-building
Mechanika gry opiera się na nowatorskiej regule pozwalającej użyć każdej z kart lokacji w grze na jeden z trzech sposobów
Mechanika HIDDEN MOVEMENT
Mechanika kanibalizacji jednostek
mechanika skoków z ramp
mechanika switchback pass
Mechanika worker-placement
Mephisto to gigantyczny czerw, jedyna w swoim rodzaju synteza ciała i stali, która stanowi zagrożenie nawet dla dobrze uzbrojonych sił ekspedycyjnych.
Mnóstwo interesujących decyzji do podjęcia
Mnóstwo nowych możliwości z wykorzystaniem cechy Łańcuch
Modularna plansza
Moduł przystani
modyfikacja planszy głównej
Można go łączyć z dodatkiem Późny Okres Preklasyczny
Mroczna gra karciana
Największy bestseller wydawnictwa Portalu, za którym stoi Ignacy Trzewiczek
Nawet słabe w pojedynkę oddziały mogą się stać szybkimi i skutecznymi zabójcami.
Nekromantyczny smok
Nieasmowity tytuł EURO dla fanów gry TZOLKIN
Nieczystość zawiera nowy zestaw Potworów, w tym Manipulatora, 6 Abominacji i przerażającego Awatara Grzechu!
Nieoceniona pomoc dla każdego Mistrza Gry
Nieoceniona pomoc dla początkujących Mistrzów Gry
Niesamowita gra bazująca na licencji wielkiego hitu platformy NETFLIX
Niesamowita gra karciana, pełna niespodzianek
Niesamowita gra kooperacyjna w klimatach fantasy
Niesamowita interakcyjna gra strategiczna osadzona w świecie nordyckich mitów
Niesamowite ilustracje
Niesamowity klimat
Niesamowity klimat tureckiego bazaru
Nieskończona regrywalność dzięki temu, że można tworzyć mapę także samemu
Niezależna gra oparta na mechanice gry Detektyw
Niezbędnik każdego prowadzącego przygody w świecie Neuroshimy
Niezbędnik Mistrza Gry
Niezwykłe opisy stworów
Niszczycielska Abominacja
Nowa edycja niedostępnej od lat polskiej gry RPG
Nowa edycja wymagającej gry ekonomicznej
Nowa gra Bruno Cathala
Nowa gra karciana w universum Osadników
Nowa mapa
Nowa mechanika
Nowa mechanika - chowańce
Nowa mechanika - kategorie
Nowa mechanika - tworzenie Golemów
Nowa mechanika "otwarta produkcja"
Nowa mechanika sojuszy
Nowa plansza
Nowa spółka
Nowe 2-warstwowe planszetki graczy
Nowe dyplomy
Nowe kafelki mapy
Nowe karty
Nowe karty Potworów, Bossów i Ulepszeń Tropiciela uczynią każdą rozgrywkę niepowtarzalną
Nowe mechaniki
Nowe motywy LATAWCE / LATARNIE / PARASOLKI
Nowe scenariusze
Nowe unikalne możliwości taktyczne
Nowe wydanie kultowej gry fabularnej
Nowy ARMY PACK
Nowy ekwipunek
Nowy rodzaj jednostki - WSZCZEPY
Nowy typ kart
Nowy wariant rozgrywki dla zaawansowanych - MONOLITY
Nowy zestaw 50 kart z dodatku Zgliszcza, wprowadza ulubione karty z oryginalnego rozszerzenia, które dodają nową mechanikę do podstawowej wersji gry
Od teraz Tropiciel może stworzyć swą własną Runę Carylla i zdobyć unikatową moc
Ogromna różnorodność i regrywalność - ponad 300 kart
Olbrzymia regrywalność
Opowieść o Apokalipsie nadaje nowy wymiar rozgrywce, w której Bohaterom przyjdzie zmierzyć się z wieloma ogromnymi potworami, podczas gdy gracz kontrolujący Grzech zyskuje większą kontrolę nad miastem, mogąc przejmować Dzielnice na potrzeby swoich Akcji M
Ostatnia część trylogii Królestwa Zachodnie
Pełna wrażeń międzygalaktyczna gra oparta na tzw. silniku zasobów ( resource engine)
Pierwsi Marsjanie zawierają unikalny mechanizm kontynuacji wątków fabularnych pojawiających się w grze, dzięki czemu przedstawiona historia jest głębsza i bardziej angażująca emocjonalnie
Pierwszy dodatek pełen nowych reguł do rozwoju Bohaterów Graczy
Piękna gra rodzinna
Piękne figurki
Piękne wydanie wraz z świetnie wykonanymi figurkami
Pięknie wydana, świetnie spolszczona, obowiązkowa pozycja dla moli książkowych
planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwzględne maszyny Molocha
Po rozwiązaniu wszystkich zagadek wszelkie tajniki grania tą armią staną przed Tobą otworem
Podręcznik Gracza do Neuroshimy
Podstawową zaletą armii są (rosnące w miarę rozgrywki) możliwości doboru konkretnych żetonów ze specjalnej Puli Zombie i możliwość wystawiania coraz silniejszych wersji swoich jednostek dzięki Ożywieniu.
Pomimo prostych zasad, które da się opanować w krótkim czasie, gra będzie wpełni satysfakcjonująca nawet dla doświadczonych graczy
Pomysły na nowe przygody
Ponadto Death Breath dysponuje dużym wyborem miejsca zasieciowania przeciwnika, a także wywoływania Bitwy oraz Szarżą, pozwalającą na przedarcie się do wrogiego Sztabu mimo jego osłony.